понедељак, 10. фебруар 2014.

-Drugi deo- Kako pronaci savrsenu vencanicu (u Srbiji)?

A sada da malo prosirimo pricu...
Vazno je da procenite svoje mogucnosti-to se odnosi i na fizicke (realna procena svog tela) i na novcane (odrediti maksimalno moguc iznos koji biste dale za Vasu Savrsenu Vencanicu), ali i na psihicke (jer ako ste od onih kojima je vencanica veoma bitna stavka, izbirljivi ste, ocekujete mnogo ili ste neodlucni, znajte da vam sledi testiranje strpljenja i treniranje psihe).
Najbolje bi bilo da u startu otpisete sve one savrsene vencanice sa interneta cije slike godinama gledate, merkate i cuvate po folderima. Ovo se odnosi na sve one koje imaju velika ocekivanja (kao sto sam imala i ja) i na one koje se nisu susretale sa vencanicama u Srbiji.
Naime, ja sam pretpostavljala da ce mi biti tesko da nadjem Svoju Savrsenu Vencanicu, ali da cu se toliko razocarati, to nisam mogla da verujem.
Svaka cast salonima koji polazu u kvalitet svojih vencanica i onima koji zaista imaju originale, ali takvih ima vrlo malo. Pre moje potrage za Savrsenom Vencanicom, zaista mi nije bilo bitno da li je original ili ne, niti da li je sivena ili je neki (poznati) brend u pitanju. Medjutim, kad krenete u potragu i zateknete situaciju takvu kakva jeste, e, onda sve postane bitno! Pogotovo meni, jer mi je koza osetljiva na sintetiku i vestacke materijale. Posle probe nekih vencanica, izasle su mi crvene tackice po kozi. (Ne)kvalitet materijala je i vise nego ocigledan. Onaj deo koji ide na telo, koji po meni treba da bude od prirodnih materijala, neznih, prijatnih, uradjen je od polususkavog plasticnog materijala koji oni nazivaju 'saten'. To nema nikakve veze sa satenom, ali nek' im bude.
Razumem ja da je saten (pravi, divni, nezni, gladak saten) skup, da je skupa svila, viskoza, svi ti prirodni, kvalitetni materijali, ali makar su te vencanice ulog koji se isplati... Ocigledno da retko ko misli na to da buduca mlada treba ceo dan da provede u tom vestackom materijalu. Ako uzmemo u obzir da je vecina vencanja kad je toplije vreme i sav taj stres, adrenalin i 'trema' zbog tog dana, prouzrokuju pojacano znojenje, pa nimalo nije zavidno biti u neprijatnom materijalu, koji u najvecem broju slucajeva steze, a i sama tezina vencanice je dodatna muka.

Zato, dobro obratite paznju, ako se dvoumite odlucite se uvek za onu prijatniju i udobniju, po mogucstvu sa 'postavom' od pravog satena ili prirodnog materijala. Imajte na umu da treba ceo dan da budete u necemu u cemu ste prvi put-nije isto 10 min u salonu i (neretko) 10 sati na SVOJOJ svadbi.

Нема коментара:

Постави коментар